WE ZIJN ER! - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Evy Bakker - WaarBenJij.nu WE ZIJN ER! - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Evy Bakker - WaarBenJij.nu

WE ZIJN ER!

Door: Evy Bakker

Blijf op de hoogte en volg Evy

21 Oktober 2013 | Nederland, Nederland

WE ZIJN ER!!
vanochtend om half 5 opgestaan, richting Eindhoven airport! Nog even een starbucksje op de vroege morgen en hupsakee naar de gate, na uitgebreid onderzocht te zijn door de douane mochten we dan toch het vliegtuig in! We moesten naar het vliegtuig lopen buiten.. dus ik dat hele stuk op mijn krukjes.. bleek dat we met een trap het vliegtuig in moesten.. toen deze trap beklommen was hebben we een ruim 2,5 uur gevlogen naar het warme geitenlandje: Macedonië! Wat helemaal niet zo geiterig is... nog geen een gezien! Het is wel beetje terug in de tijd... vooral de auto's haha! De taxichauffeur die ons kwam ophalen (die overigens geen woord engels sprak of snapte MAAR overigens heel erg aardig overkwam) had een oude licht blauwe auto die in het begin de hele tijd afsloeg... toen hij eindelijk opgestart was keek in eens goed naar de auto, dat was ff schrikken! Achterin, waar mama en ik zaten, waren geen gordels! En dat in de bergen!!! Ook was de stof van het plafon omhoog gehouden door spelden... verder zal ik niet uitbreiden... maar je kan het je een beetje voorstellen! Na 1,5 uur met die flinstonewagen dan nu toch eindelijk in het hotel aangekomen... de kamer is klein, en het tapijt is gewoon weg walgelijk, maar de bedden lijken best oké!!:) We gaan dit gewoon doen! Ik wil genezen! Ik vertel morgen meer over de eerste behandeling, die we overigens vanavond gaan beleven, we worden om 6u opgehaald door onze tolk Stojce...

• 21 Oktober 2013 - 15:46

Suzan En Ellen:

Wat een belevenis zeg!!Van de ene verbazing in de andere...
    Wel vermoeiend en pijnlijk voor je.
    Maar je klinkt toch positief, houden zo.Heel veel succes met je eerste behandeling!!
    Spannend, we denken aan je. We horen het morgen. Fijn om zo op de hoogte te blijven.
    En jij kunt het altijd zo mooi verwoorden.
    Lieve Evy, Silvie en Rody we love you xxxxxxx de Korsjes

• 21 Oktober 2013 - 22:19

Opa/oma Visser:

Wat een spannend verhaal weet jij er altijd weer van te maken evy.Daar genieten wij van.
    En het geeft ons ook een goed gevoel.
    Het is hier nu ruim tien uur,dus je eerste behandeling is achter de rug en we hopen dat die mee is gevallen.Heel veel sterkte,welterusten en tot morgen.

Liefs opa en oma.

• 22 Oktober 2013 - 11:01

Marlou:

Goed aan gekomen dus, super fijn! Zit je toch "lekker" in Macedonie!! Dat is nou eens een herfstvakantie :P En je hebt WiFi, wat wil je nog meer!!! hehehe

• 02 Oktober 2019 - 17:30

Anita Stein:

Hoi Evy,
    Lees net je indrukwekkende verslag. Kun je mij de contactgegevens geven van mevr. Shinka.
    Heb ook dystrofie aan voet en wil me heel graag door haar laten behandelen.
    Je zou me daar enorm blij mee maken.
    alvast hartelijk dank. (06-51227612)

Tags: #firstdayy